Koszyk
Produkt dodany do Twojego Koszyka
Liczba produktów w Twoim Koszyku: 0 Liczba produktów w Twoim Koszyku: 0
Przez ostatnie lata produkty Ballarini były obecne z mniejszymi lub większymi przerwami za pośrednictwem dystrybutorów lub lokalnych importerów. Marka Ballarini pojawiała się w większości dużych sieci handlowych, jak też i w wybranych sklepach z segmentu Hi End. Niestety, działania te nie były skoordynowane i nie przyczyniły się do budowy odpowiedniej pozycji firmy na naszym wymagającym rynku.
W roku 2012 podjęto strategiczną decyzję o rozwoju dystrybucji oraz obecności marki poprzez oddział Ballarini zlokalizowany w Polsce. Wszystkie nasze obecne działania pozostają zgodne z filozofią firmy-matki i odzwierciedlają najwyższe standardy w niej panujące.
Nasza strategia jest dogłębnie przemyślana i spójna z działaniami firmy na pozostałych rynkach europejskich.
1731
13 czerwca, Peter Henckels rejestruje markę, która w aktualnych czasach jest jedną z najstarszych marek na świecie.
1818
Zwilling otwiera swój pierwszy firmowy sklep w Berlinie.
1851
Zwilling otrzymuje nagrodę za innowacyjność i jakość na targach branżowych w Londynie.
1855
Zwilling otrzymuje główna nagrodę na targach branżowych w Paryżu.
1883
Otwarcie pierwszego sklepu firmowego w Nowym Jorku.
1893
Zdobycie głównej nagrody na targach w Chicago.
1909
Otwarcie pierwszego biura w Stanach Zjednoczonych.
1915
Zwilling wygrywa pierwsze cztery nagrody na międzynarodowych targach w San Francisco.
1927
Otwarcie pierwszego biura w Paryżu.
1938
Zwilling wprowadza do sprzedaży i opatentowuje linię nożyczek „Kuchenlife” które produkowane są do dnia dzisiejszego i stanowią jeden z najczęściej kopiowanych wzorów użytkowych na świecie w swojej kategorii.
1939
Zwilling wymyśla i opatentowuje metodę hartowania ostrzy w lodzie. Metoda ta powoduje, że ostrza są niezmiernie ostre, zachowują swoje właściwości przed długi czas i są odporne na ogniska korozji.
1970
Wilh. Werhahn KG zostaje jedynym udziałowcem Firmy.
1976
Dalszy rozwój linii ****FOUR STAR, która zostaje najlepiej sprzedająca się linią noży w ofercie Zwilling’a.
1983
Wprowadzenie i dalszy rozwój linii wielofunkcyjnych nożyczek TWIN, pozostających najlepiej sprzedającą się linią do dnia dzisiejszego.
1989
TWINOX – symbol innowacyjności i jakości w kategorii Beauty.
1995
Otwarcie Join Venture w Chinach.
1998
Nabycie udziałów w firmie Jaguar Stahlkwarenfabrik będącej liderem w produkcji profesjonalnych przyrządów fryzjerskich.
2004
Przejęcie amerykańskiego producenta sprzętu do manicure TWEEZERMAN.
2005
Otwarcie pierwszego tzw. Concept Store w Paryżu.
2007
Przejęcie niemieckiego producenta profesjonalnego sprzętu fryzjerskiego Tondeo Werk GmbH.
2008
Wprowadzenie do oferty linii TWIN 1731 będącą kwintesencją nowoczesności i designu.
2008
Przejęcie czołowego francuskiego producenta naczyń żeliwnych – firmy STAUB.
2008
Przejęcie belgijskiego producenta naczyń kuchennych DEMEYERE, będącego wyznacznikiem najwyższych standardów jakościowych i technologicznych w kategorii naczyń stalowych.
2011
ZWILLING CARE uruchamia innowacyjny pilotażowy projekt w Indiach, przeznaczony dla niepełnosprawnych ludzi umożliwiając im nowy start w życie.
2012
Nabycie udziałów w Alessandro International - firma specjalizująca się w przyrządach do pielęgnacji paznokci.
2013
Przejęcie QVS GLOBAL – producenta akcesoriów kosmetycznych.
2013
Otwarcie pierwszego flagowego sklepu firmowego w Dusseldorfie.
2015
Przejęcie firmy BALLARINI Paolo & Figli Spa – czołowego włoskiego producenta patelni i powłok nieprzywierających.
Oficjalnym dystrybutorem grupy Zwilling J.A. Henckels w Polsce jest:
NPC Polska Sp. z o.o. S.K.
ul. Powstańców Śląskich 103 lok. 1
01-355 Warszawa
NIP: 522 302 36 15
Regon: 360857061