O firmie

Ballarini w Polsce

Przez ostatnie lata produkty Ballarini były obecne z mniejszymi lub większymi przerwami za pośrednictwem dystrybutorów lub lokalnych importerów.  Marka Ballarini pojawiała się w większości dużych sieci handlowych, jak też i w wybranych sklepach z segmentu Hi End. Niestety, działania te nie były skoordynowane i nie przyczyniły się do budowy odpowiedniej pozycji firmy na naszym wymagającym rynku.

W roku 2012 podjęto strategiczną decyzję o rozwoju dystrybucji oraz obecności marki poprzez oddział Ballarini zlokalizowany w Polsce. Wszystkie nasze obecne działania pozostają zgodne z filozofią firmy-matki i odzwierciedlają najwyższe standardy w niej panujące.

Nasza strategia jest dogłębnie przemyślana i spójna z działaniami firmy na pozostałych rynkach europejskich.

Ballarini Polska – Dystrybucja

Pomimo bardzo szerokiego wachlarza asortymentowego i różnych poziomów cenowych naszych linii, naszą strategią jest oferowanie produktów z wyższej półki jakościowej w segmentach rynkowych medium high oraz high high.

Fakt ten automatycznie definiuje punkty sprzedaży oraz oferowany w nich asortyment. Jednocześnie dzięki zrównoważonej polityce cenowej i marżowej, produkty Ballarini pozostają w zasięgu cenowym dla większości konsumentów. Dzięki szerokiej palecie produktów każdy znajdzie coś dla siebie.

W chwili obecnej naszymi partnerami są między innymi sklepy sieci Megapunkt oraz Villeroy Boch. Poprzez własny sklep internetowy oferujemy nasze produkty wszystkim konsumentom, którzy preferują zakupy w sieci. Dzięki takiej polityce ceny produktów nie różnią się, bez względu na to, czy konsument dokonuje zakupów w Internecie, czy też w stacjonarnym sklepie któregoś z naszych partnerów. Takie podejście buduje wiarygodność i zaufanie do firmy.

Ballarini Polska - Filozofia działania

Oferując produkty najwyższej jakości, chcemy jednocześnie przyczynić się do edukacji społeczeństwa w zakresie  zdrowego gotowania i żywienia według zasady: dobrze zainwestowane pieniądze w dniu dzisiejszym zaprocentują z nawiązką w przyszłości. Dlatego też nadrzędnym hasłem definiującym nasze działania jest: „Gotuj zdrowo z Ballarini“.

Promujemy zdrowe gotowanie i aktywny styl życia. Współpraca z portalem kulinare.pl, prowadzonym przez Marka Zarembę, pozwala nam realizować  nasze plany w praktycznej i rzeczywistej formie.  Jako platformę informacyjną w internecie wykorzystujemy nasz oficjalny fanpage  na Facebooku „Włoski przepis na życie“, który w ciągu niespełna siedmiu miesięcy działania zrzeszył już prawie 11 tysięcy fanów.

W naszych działaniach PR’owych staramy wiązać się z wiarygodnymi partnerami, którzy odpowiadają zarówno naszej filozofii, jak też  odzwierciedlają najwyższą jakość i zaufanie wśród konsumentów. Jedną z takich firm jest np. Miele. Jesteśmy dogłębnie przekonani, że tylko takie działania - edukacja konsumentów oraz promowanie zdrowego stylu gotowania - odróżni naszą firmę od wielu istniejących marek na rynku.

Ballarini Polska - najbliższe plany

Na poparcie powyższych tez niech posłuży fakt, że w konsultacji z jednym z czołowych polskich kucharzy młodego pokolenia - Aleksandrem Baronem przygotowaliśmy serię artykułów edukacyjnych, będących swoistym kompendium wiedzy dla tzw. zwykłego Kowalskiego.

Naszym celem jest chęć podniesienia świadomości i wiedzy o oferowanych produktach na rynku, danie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące zakupu, użytkowania lub konserwacji patelni, a także praktycznych rad dotyczących naczyń kuchennych oraz gotowania.

Artykuły (ponad trzydzieści tematów) będą sukcesywnie udostępniane zaprzyjaźnionym dziennikarzom i blogerom celem ich dalszej publikacji. Jesteśmy przekonani, że akcja ta pozwoli szerokiej grupie konsumentów na znalezienie prostych odpowiedzi na dręczące ich pytania.

Oficjalnym dystrybutorem marki Ballarini w Polsce jest:
NPC Polska Sp. zoo S.K.
ul. Górna Droga 14/607
02-495 Warszawa
NIP: 522 302 36 15
Regon: 360857061