HISTORIA FIRMY

ZWILLING – MARKA JAKOŚCI I INNOWACJI

NOWOCZESNA FIRMA Z WIELOLETNIA TRADYCJĄ

Przez ostatnie lata produkty Ballarini były obecne z mniejszymi lub większymi przerwami za pośrednictwem dystrybutorów lub lokalnych importerów.  Marka Ballarini pojawiała się w większości dużych sieci handlowych, jak też i w wybranych sklepach z segmentu Hi End. Niestety, działania te nie były skoordynowane i nie przyczyniły się do budowy odpowiedniej pozycji firmy na naszym wymagającym rynku.

W roku 2012 podjęto strategiczną decyzję o rozwoju dystrybucji oraz obecności marki poprzez oddział Ballarini zlokalizowany w Polsce. Wszystkie nasze obecne działania pozostają zgodne z filozofią firmy-matki i odzwierciedlają najwyższe standardy w niej panujące.

Nasza strategia jest dogłębnie przemyślana i spójna z działaniami firmy na pozostałych rynkach europejskich.

1731

13 czerwca, Peter Henckels rejestruje markę, która w aktualnych czasach jest jedną z najstarszych marek na świecie.

1818

Zwilling otwiera swój pierwszy firmowy sklep w Berlinie.

1851

Zwilling otrzymuje nagrodę za innowacyjność i jakość na targach branżowych w Londynie.

1855

Zwilling otrzymuje główna nagrodę na targach branżowych w Paryżu.

1883

Otwarcie pierwszego sklepu firmowego w Nowym Jorku.

1893

Zdobycie głównej nagrody na targach w Chicago.

1909

Otwarcie pierwszego biura w Stanach Zjednoczonych.

1915

Zwilling wygrywa pierwsze cztery nagrody na międzynarodowych targach w San Francisco.

1927

Otwarcie pierwszego biura w Paryżu.

1938

Zwilling wprowadza do sprzedaży i opatentowuje linię nożyczek „Kuchenlife” które produkowane są do dnia dzisiejszego i stanowią jeden z najczęściej kopiowanych wzorów użytkowych na świecie w swojej kategorii.

1939

Zwilling wymyśla i opatentowuje metodę hartowania ostrzy w lodzie. Metoda ta powoduje, że ostrza są niezmiernie ostre, zachowują swoje właściwości przed długi czas i są odporne na ogniska korozji.

1970

Wilh. Werhahn KG zostaje jedynym udziałowcem Firmy.

1976

Dalszy rozwój linii ****FOUR STAR, która zostaje najlepiej sprzedająca się linią noży w ofercie Zwilling’a.

1983

Wprowadzenie i dalszy rozwój linii wielofunkcyjnych nożyczek TWIN, pozostających najlepiej sprzedającą się linią do dnia dzisiejszego.

1989

TWINOX – symbol innowacyjności i jakości w kategorii Beauty.

1995

Otwarcie Join Venture w Chinach.

1998

Nabycie udziałów w firmie Jaguar Stahlkwarenfabrik będącej liderem w produkcji profesjonalnych przyrządów fryzjerskich.

2004

Przejęcie amerykańskiego producenta sprzętu do manicure TWEEZERMAN.

2005

Otwarcie pierwszego tzw. Concept Store w Paryżu.

2007

Przejęcie niemieckiego producenta profesjonalnego sprzętu fryzjerskiego Tondeo Werk GmbH.

2008

Wprowadzenie do oferty linii TWIN 1731 będącą kwintesencją nowoczesności i designu.

2008

Przejęcie czołowego francuskiego producenta naczyń żeliwnych – firmy STAUB.

2008

Przejęcie belgijskiego producenta naczyń kuchennych DEMEYERE, będącego wyznacznikiem najwyższych standardów jakościowych i technologicznych w kategorii naczyń stalowych.

2011

ZWILLING CARE uruchamia innowacyjny pilotażowy projekt w Indiach, przeznaczony dla niepełnosprawnych ludzi umożliwiając im nowy start w życie.

2012

Nabycie udziałów w Alessandro International - firma specjalizująca się w przyrządach do pielęgnacji paznokci.

2013

Przejęcie QVS GLOBAL – producenta akcesoriów kosmetycznych.

2013

Otwarcie pierwszego flagowego sklepu firmowego w Dusseldorfie.

2015

Przejęcie firmy BALLARINI Paolo & Figli Spa – czołowego włoskiego producenta patelni i powłok nieprzywierających.

Oficjalnym dystrybutorem grupy Zwilling J.A. Henckels w Polsce jest:
NPC Polska Sp. z o.o. S.K.
ul. Górna Droga 14/607
02-495 Warszawa
NIP: 522 302 36 15
Regon: 360857061