Ballarini i MasterChef nawiązują współpracę wspólnie tworząc unikalne linie produktowe

  13.05.2014

Ballarini, włoski lider wśród producentów sprzętów kuchennych, oraz wielokrotnie nagradzany program kulinarny MasterChef połączyli siły 19 stycznia 2014 roku, by stworzyć wyjątkowe linie unikalnych produktów przeznaczonych na rynki międzynarodowe. W porozumieniu z firmą Shine360° - oddziałem Shine Group odpowiedzialnym za globalne zarządzanie i komercjalizację praw nieemisyjnych MasterChef - nowe linie produktów premium zostały zaprezentowane po raz pierwszy na targach Homi Trade Fair w Mediolanie pod koniec stycznia 2014. W nadchodzących miesiącach zostaną one wprowadzone do masowej dystrybucji i sprzedaży w krajach, gdzie będą miały miejsce emisje programów Masterchef, w tym również w Polsce. Nowe kolekcje, przeznaczone do wszystkich źródeł ciepła, w tym kuchenek indukcyjnych, składają się z:

  • patelni do smażenia w 3 podstawowych rozmiarach (16/24/28 cm),
  • rondli o średnicy 16 cm,
  • patelni grillowych 28 cm,
  • woków o średnicy 28 cm.

Ballarini wykorzystuje w swoich produktach najnowsze technologie, przez co każdy z nich posiada grube na 3,5 mm, kumulujące ciepło dno, nakładaną proszkowo na stronę zewnętrzną emalię oraz wysokiej jakości nieprzywierającą powierzchnię typu non-stick przeznaczoną do beztłuszczowego smażenia. Dodatkową opcją będzie umieszczony na rączce opatentowany Thermopoint®, wskazujący aktualny stopień nagrzania patelni. Wszystkie produkty oferowane są w kilku opcjach kolorystycznych. Na każdym z nich umieszczony jest korespondujący logotyp MasterChef. Guido Ballarini, Dyrektor Zarządzający Ballarini: „Bardzo cieszy nas współpraca z tak popularnym programem jakim jest MasterChef. Wspólnie wyznajemy podobne wartości, które nasza firma zawsze uznawała za istotną część swojej kultury i filozofii - jakość i design produktów w połączeniu ze sztuką gotowania, radość ze wspólnego przygotowywania i dzielenia się posiłkiem, smakowanie - to wszystko jest nam bardzo bliskie". Ben Liebmann, CEO Shine 360°: „Jeżeli chodzi o sprzęty kuchenne, Ballarini jest jednym z liderów wśród włoskich producentów. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu w dziedzinach technologii i designu sprzętów kuchennych mamy możliwość doskonałej współpracy. Jesteśmy zachwyceni możliwością wspólnego działania i tworzenia narzędzi, których potrzebują zarówno pasjonaci domowego gotowania jak i aspirujący szefowie kuchni".

O Ballarini

Spółka akcyjna Ballarini została założona w 1889 roku i jest obecnie liderem w dziedzinach innowacji, designu i technologii sprzętów kuchennych oraz jednym z najważniejszych europejskich producentów aluminiowych produktów kuchennych z nieprzywierającą powierzchnią typu non-stick. Firma działa we wszystkich kanałach sprzedaży, takich jak rynek masowy, delikatesy, sklepy w sieciach handlowych czy programy lojalnościowe. Produkty Ballarini znaleźć można na całym świecie - ponad 70% produkcji przeznaczone jest na eksport. "Przyszłość tradycji" to slogan Ballarini, który dokładnie oddaje filozofię firmy: patrzymy w przyszłość, ale stoimy na solidnych fundamentach budowanych przez ponad 100 lat doświadczenia.

O MasterChef

MasterChef to ekscytujący i wciągający program oparty na formacie który stworzył Franc Roddam. Jego głównym celem jest znalezienie wybitnych szefów kuchni-amatorów, których talent, oddanie i pasja do gotowania mogą na zawsze odmienić ich życie. W Wielkiej Brytanii do tej pory wyemitowano dziewięć sezonów "odświeżonej" wersji MasterChef, osiem sezonów Celebrity MasterChef, sześć sezonów MasterChef: The Professionals oraz dwa sezony Junior MasterChef. Wszystkie edycje programu od 2005 roku zostały wyprodukowane przez Shine TV. Oryginalna, brytyjska wersja z każdym sezonem zyskiwała na popularności - finał ostatniego, dziewiątego sezonu oglądało ponad 6,5 miliona widzów. Program cieszy się dużym powodzeniem na całym świecie, osiągając w wielu krajach (ostatnio w USA) topowe pozycje. Najtrudniejszy telewizyjny konkurs gotowania stał się globalnym hitem – jest produkowany w ponad 44 krajach i emitowany w ponad 200 regionach całego świata. Program MasterChef Italia zyskał 37% widzów od czasu premiery w 2011 roku, stając się najpopularniejszym programem Sky Uno w 2012 roku. Trzej jurorzy spotkali się ponownie w trzecim sezonie w grudniu 2013 roku, a sezon MasterChef Jnr został wyemitowany w marcu 2014 roku. O Shine 360° Shine 360° to oddział Shine Group odpowiedzialny za globalne zarządzanie i komercjalizację praw nieemisyjnych grupy Shine.

Dodaj komentarz

 (z http://)