Acai bowl, czyli śniadaniowa miska jagód acai

  18.05.2016

  Coraz więcej produktów 'super foods' pojawia się na Polskim rynku. Jednym z nich są jagody acai, które popularne są w rejonach Ameryki Południowej od wieków. Te małe, czerwone owoce są uznawane za znakomite źródło wielu antyoksydantów, chroniących organizm przed rozwojem wielu chorób cywilizacyjnych. Dodatkowo, sugeruje się, że wpływają na obniżenie 'złego' cholesterolu (czyli frakcji cholesterolu LDL). Cóż więc pozostaje nam, jak tylko wprowadzić te owoce do naszej diety. Przed Wami idealny przepis na wakacyjne danie - acai bowl, czyli śniadaniowa miska jagód acai i innych dobroci. Spróbuj koniecznie!

Acai bowl, czyli śniadaniowa miska jagód acai

Składniki

  • 1 banan
  • 1 opakowanie mrożonej pulpy z jagód acai (100g)
  • świeże owoce
  • nasiona chia
  • bakalie
  • orzechy

Instrukcja

  • Umieść składniki w kielichu blendera. Najpierw banan a potem kawałki pulpy. Pulpy nie rozmrażaj, spokojnie da się ją pokroić na kostkę.
  • Miksuj na gładki krem.
  • Przenieś do misek i dodaj ulubione dodatki.
    • Przepis pochodzi z bloga kulinarnego Wegannerd

    Dodaj komentarz

     (z http://)